ExpLoiTeR adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Salak bu pepsi ya pepsi sen böle yap ben de seni nah alırım
Pepsi'nin yaptığı salaklık değil, takdir edilecek bir davranıştır. Çünkü ticaret etiği denen bir şey vardır. Eğer adamın teklifini kabul etse, hırsız, casus şirket olarak anılırdı , bu da imajını zedelerdi.

Coca Cola formülünü açıklamayabilir. Açıklamadığı sürece BlackCode'un söylediği gibi her şey şehir efsanesi olarak kalacaktır. Ancak açıklarsa da Coca Cola diye bir şey kalmaz ortada.
Dünya'nın en iyi pazarlanan şirketlerinden biri kendi boğazını keser mi durduk yere?
Veya siz olsanız sizi paraya boğacak bir buluşu çıkıp ulu orta deşifre eder misiniz? Etmezsiniz. O zaman Coca Cola da etmek zorunda değil.