CYBEЯAY adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sanırım şu coca cola özütünden bahsediyorlar
ne içdiğimizi bilmeden içiyoruz valla. bunun açıklanmaması yasal mı sizce?
Sigaranın içindekileri (Fare zehiri, karbondioksit vs.) biliyoruz ama yinede içiliyor.
Buda bilinse dahi içilir kanaatindeyim.
Gizlilik prensibi yani gizli formülünü söylemek mecburiyetinde değil ama raporlar ile sağlığa uygunluğu denetleniyordur.