• 11-05-2007, 09:47:29
    #19
    son sıralarda olmak, çok iyi olur diyorlar. finalde son sıralarda çıkanlar genelde insanların aklında kalan şarkılar oluyor, şansları baya artıyor. Umarım iyi bir derece yaparız.

    Bizim gibi pekçok ülke önemsiyor bu yarışmayı, izleyici kitlesi her sene dahada artıyor.
  • 11-05-2007, 09:56:30
    #20
    Üyeliği durduruldu
    leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabii ki var önemseyen, bizden başka yok demeyin.
    İşte biz öenmsiyoruz Yunan önemsiyor millet de bize gülmek için izliyor..
    Yani önemli olduğu için değil..Neyse konuyu dağıtmayayım..
    İzlensin veya izlenmesin yarışma yarışmadır diyenlere hayırlı izlemeler..
  • 11-05-2007, 10:00:53
    #21
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Kazanırız tahiminimce. Yarışmayı izledim ben fakat işte bu şarkı Kenan' a rakip olur dediğim bi şarkı çıkmadı.
  • 11-05-2007, 10:09:10
    #22
    Şarkı güzel hazırlanmış. Sahneye bomba düşer gibi giriş yapılıyor.

    Ama Kenan Doğulu 'nun sahne performansı SIFIR gibi görünüyordu. Klipteki performans nerdeeeee sahne performansı nerdeeee...
  • 11-05-2007, 10:27:12
    #23
    Kenan doğulu güzel söyledi fakat helsinki deki sahne kötüydü.Kenan in sesi çırtlak gibi geliyordu sanki müziksiz şarkı yapıyordu aşırı canlı oldu yani.

    Polonyayı seçmediler ona yandım ayıp vala adamların şarkısı 1inci olacak derecede ama gittiler 4-5tane zımbırtı şarkıyı seçtiler.
  • 11-05-2007, 16:39:01
    #24
    önemli olan finalde kazanmak inş. kazanırız
  • 11-05-2007, 18:00:15
    #25
    Diğer şarkılar tıraş dı zaten ilk 10 garanti bence
  • 11-05-2007, 18:01:59
    #26
    bende izledim avantajlı durumdayız ama sahiiden 3-4 ülke de iddalı şarkılarla gitmiş.rusya da fena değil hollanda sarkısına ve kıza bayıldım ya...o gece oyum ona
  • 11-05-2007, 19:29:58
    #27
    Üyeliği durduruldu
    İngilizce olduğu için benim için birşey ifade etmiyor.