son sıralarda olmak, çok iyi olur diyorlar. finalde son sıralarda çıkanlar genelde insanların aklında kalan şarkılar oluyor, şansları baya artıyor. Umarım iyi bir derece yaparız.
Bizim gibi pekçok ülke önemsiyor bu yarışmayı, izleyici kitlesi her sene dahada artıyor.
Türkiye Finalde
85
●4.359
- 11-05-2007, 09:56:30Üyeliği durdurulduİşte biz öenmsiyoruz Yunan önemsiyor millet de bize gülmek için izliyor..leet adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Yani önemli olduğu için değil..Neyse konuyu dağıtmayayım..
İzlensin veya izlenmesin yarışma yarışmadır diyenlere hayırlı izlemeler..
- 11-05-2007, 10:27:12Kenan doğulu güzel söyledi fakat helsinki deki sahne kötüydü.Kenan in sesi çırtlak gibi geliyordu sanki müziksiz şarkı yapıyordu aşırı canlı oldu yani.
Polonyayı seçmediler ona yandım ayıp vala adamların şarkısı 1inci olacak derecede ama gittiler 4-5tane zımbırtı şarkıyı seçtiler.