• 11-05-2007, 01:00:53
    #10
    Misafir
    Kazanırız yüksek ihtimal cok kayda değer şarkı göremedim ben hatta uykum geldi acaip bayık şarkılar vardı
  • 11-05-2007, 01:23:56
    #11
    Gereksiz saçma sapan bir yarışma,bizden başka bu yarışmayı ciddiye alan bir millet yok.
  • 11-05-2007, 01:53:50
    #12
    Misafir
    demedi demeyin birinci ya biz ya yunanistan ikimizden biri final TÜRK yunan kapışması olcak
  • 11-05-2007, 02:16:25
    #13
    Geçen seneden daha iyi bir derece yapacağımızdan eminim. İnşallah 1. oluruz.
  • 11-05-2007, 08:46:16
    #14
    Üyeliği durduruldu
    mms://haberav.mynet.com/hv/kenandogulu_yarifinal65.wmv

    sömürün
  • 11-05-2007, 09:22:15
    #15
    Üyeliği durduruldu
    ben eıurovisonun bu kadarda önemsenmesine karşıyım sadece reklam için gidiliyor sol altta turkey yazıyor ya reklam oluyor annem anlatıp durur her zaman türkiye sonuncu gelmiştir diye onun bi eksikligi bence birinci olsak ne ye yarar
  • 11-05-2007, 09:32:38
    #16
    ben yabancı forumlarda gezindim biraz bizim şarkı beğenilmemiş (tabi heriflerde bide türk antipatisi var belki ondandır) genel olarak 1. olması zor gibi görünüyor avrupadaki türklerin bu sefer biraz fazla oy göndermeleri gerekecek..
  • 11-05-2007, 09:34:46
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Bencede çok gereksiz bi yarışma..Biz ve Yunan lardan başka önemseyen yok zaten
  • 11-05-2007, 09:46:52
    #18
    Üyeliği durduruldu
    Tabii ki var önemseyen, bizden başka yok demeyin.