ben yabancı forumlarda gezindim biraz bizim şarkı beğenilmemiş (tabi heriflerde bide türk antipatisi var belki ondandır) genel olarak 1. olması zor gibi görünüyor avrupadaki türklerin bu sefer biraz fazla oy göndermeleri gerekecek..