Kenan doğulu güzel söyledi fakat helsinki deki sahne kötüydü.Kenan in sesi çırtlak gibi geliyordu sanki müziksiz şarkı yapıyordu aşırı canlı oldu yani.

Polonyayı seçmediler ona yandım ayıp vala adamların şarkısı 1inci olacak derecede ama gittiler 4-5tane zımbırtı şarkıyı seçtiler.