Artık countera oynamak için girdiğimiz her dk wall kullanan kişilerle karşılaşıyoruz. Oyunda online olan 1-2 tane mod gerekliiii. Oyuna girdiğimizde eğlenemiyoruz ii ce sinizlerimiz bozuluo
kesinlikle haklı çünkü ne olduğu belirsiz kişiler giriyo oynamaya(oynamayı bilmeyenler) bi kaç el ölmeyi hazmedemeyip kendilerince haklı olduklarını ispatlamak için ya küfrediolar ya da onlar da wall açıyolar bu soruna bi çözüm bulalım ya...Oyundan soğutuyolar insanı...