Ozinga adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu hafta hastanelerde süründüm, toparlanırsam üyelik sistemini halletcem valla.
çok ii olr ya da geçici birini admin yapsanız o da olr oyunda sürekli olmasa da belli aralıklarla denetleme yapıcak birini...