Konu
Counter
30-04-2007, 18:46:48
#8
DEATHROCK
Ozinga adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Bu hafta hastanelerde süründüm, toparlanırsam üyelik sistemini halletcem valla.
çok ii olr ya da geçici birini admin yapsanız o da olr oyunda sürekli olmasa da belli aralıklarla denetleme yapıcak birini...