• 03-05-2007, 15:30:44
    #19
    Üyeliği durduruldu
    tosihe adminlik versen server sahibi tam süper olacak işi gücü yokmuş gibi full gün cs kasar dakka başı boğacık afferin vurdun der sinir eder
  • 03-05-2007, 18:51:00
    #20
    tosih adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    varsa oynayan gelsin. serverdayım. bide sunucu sahibi duy sesimi adminlik yaz bana. =)
    Sunucu galiba osman'ın osman duy sesimizi tosıh e adminlik ver
  • 03-05-2007, 19:21:19
    #21
    valla alonso da bu iş için gayet uygundur o da tosih gibi tam gün kadrolu elemanıdır counter ın...
  • 03-05-2007, 19:36:03
    #22
    bende tam gün eleman sayılırım ya
  • 04-05-2007, 23:03:42
    #23
    ya napıcaksanız yapın bu wallcular başa bela üyelik sistemini bir an evvel getirseniz ii olr kimse girmiyo bu wallcular yüzünden...
  • 06-05-2007, 00:26:25
    #24
    osman'a msj attım. ****** ilgileniyor dedi. ee ****** banlı. nsl olcak bilmiyorum. =)
  • 07-05-2007, 11:37:25
    #25
    ben ****** yla msn de konuşurum