• 24-01-2006, 20:03:30
    #1
    Üyeliği durduruldu
    Merhaba arkadaşlar şöyle bir durmumuz var.

    Şimdi benim bilgisayarda internet var,tek başıma bağlanıyorum. Yanlız yan odadaki ev arkadaşımda bağlanmak istiyor aynı hattan fakat istediğimiz bilgisayarların birbirine bağlanması değil,ortak modem ile bağlamamız mümkünmü yada nasıl yaparız bu işi

    Yardımcı olanlara şimdiden çok tşk...
  • 24-01-2006, 20:05:33
    #2
    ben latop ile pc yi birbirine bağladım Cross Cablo ile internette otomatikmen bağlandı modemin bağlı olduğu pc açıkken laptop da giriyo nete.Öyle yapabilirsin.Tek ihtiyacın cross cablo.
  • 24-01-2006, 20:05:36
    #3
    Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
    Merhaba arkadaşlar şöyle bir durmumuz var.

    Şimdi benim bilgisayarda internet var,tek başıma bağlanıyorum. Yanlız yan odadaki ev arkadaşımda bağlanmak istiyor aynı hattan fakat istediğimiz bilgisayarların birbirine bağlanması değil,ortak modem ile bağlamamız mümkünmü yada nasıl yaparız bu işi

    Yardımcı olanlara şimdiden çok tşk...
    modem çok portlu ise aynı modemden çıkış yaparsınız. ama modem tek portluysa bir pc den neti paylaştırmaktan başka çareniz yok.
  • 24-01-2006, 20:26:32
    #4
    Üyeliği durduruldu
    4 portlu bir modem ile bu işi halledebilirisiniz.

    modemin arkasına bak kaç tane ethernet kablosu girişi var ?

    eğer yeni modem alacaksan usRobotics al hatta kablosuz modellerini düşün.
  • 24-01-2006, 20:30:07
    #5
    switch yardımıyla tek portlu modemlede olur.
  • 24-01-2006, 20:49:24
    #6
    Üyeliği durduruldu
    TrueLove adlı üyeden alıntı:
    switch yardımıyla tek portlu modemlede olur.
    Biraz açıklayabilirmisin hocam,swich nedir ?
  • 24-01-2006, 20:51:52
    #7
    Üyeliği durduruldu
    marzenbecher adlı üyeden alıntı:
    ben latop ile pc yi birbirine bağladım Cross Cablo ile internette otomatikmen bağlandı modemin bağlı olduğu pc açıkken laptop da giriyo nete.Öyle yapabilirsin.Tek ihtiyacın cross cablo.
    Evet masaüstü ile dizüstünü bağlayacağız bizde,sende cross kablo olayını açıklayabilirmisin ?
  • 24-01-2006, 20:52:29
    #8
    Üyeliği durduruldu
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
    modem çok portlu ise aynı modemden çıkış yaparsınız. ama modem tek portluysa bir pc den neti paylaştırmaktan başka çareniz yok.
    Onu biliyorum ibo amma velakin olayı 90 milyon ödemeden kurtarmak istiyorum
  • 24-01-2006, 20:54:57
    #9
    abicim o zaman iki pc de de ethernet kartı yokmu?