Merhaba arkadaşlar şöyle bir durmumuz var.
Şimdi benim bilgisayarda internet var,tek başıma bağlanıyorum. Yanlız yan odadaki ev arkadaşımda bağlanmak istiyor aynı hattan fakat istediğimiz bilgisayarların birbirine bağlanması değil,ortak modem ile bağlamamız mümkünmü yada nasıl yaparız bu işi
Yardımcı olanlara şimdiden çok tşk...
Ortak Modem Kullanma
14
●2.147
- 24-01-2006, 20:03:30Üyeliği durduruldu
- 24-01-2006, 20:05:33ben latop ile pc yi birbirine bağladım Cross Cablo ile internette otomatikmen bağlandı modemin bağlı olduğu pc açıkken laptop da giriyo nete.Öyle yapabilirsin.Tek ihtiyacın cross cablo.
- 24-01-2006, 20:49:24Üyeliği durdurulduBiraz açıklayabilirmisin hocam,swich nedir ?TrueLove adlı üyeden alıntı:
- 24-01-2006, 20:51:52Üyeliği durdurulduEvet masaüstü ile dizüstünü bağlayacağız bizde,sende cross kablo olayını açıklayabilirmisin ?marzenbecher adlı üyeden alıntı:
- 24-01-2006, 20:52:29Üyeliği durdurulduOnu biliyorum ibo amma velakin olayı 90 milyon ödemeden kurtarmak istiyorumMoNaRcH adlı üyeden alıntı: