Ortak Modem Kullanma - Sayfa 2 - R10.net
0
Giriş Yap
Kayıt Ol
Ortak Modem Kullanma
14
●
2.147
R10.net
Gündem & Off-Topic
Gündemdeki Konular & Haberler
Ortak Modem Kullanma
1
2
24-01-2006, 20:59:37
#10
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
abicim o zaman iki pc de de ethernet kartı yokmu?
Benim bilgisayar etherneti tanımıyor
24-01-2006, 21:02:33
#11
MoNaRcH
Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
Benim bilgisayar etherneti tanımıyor
usb yokmu
24-01-2006, 21:04:33
#12
Malatyasporlu
Üyeliği durduruldu
MoNaRcH adlı üyeden alıntı:
usb yokmu
olmazmı var nası yaparık usb'den
24-01-2006, 21:05:36
#13
marzenbecher
benim modem usb den pc ye bağlı, cross cablo un bi ucu laptop un ethernet girişinde diğeri pc nin ethernet girişinde.O kadar
24-01-2006, 21:06:49
#14
MoNaRcH
marzenbecher adlı üyeden alıntı:
benim modem usb den pc ye bağlı, cross cablo un bi ucu laptop un ethernet girişinde diğeri pc nin ethernet girişinde.O kadar
ethernet çalışmıomuş
24-01-2006, 21:46:44
#15
marzenbecher
hımm o zaman yeni bi ethernet kartı alırısn ya
http://www.hepsiburada.com/search.as...sText=ethernet
1
2
×
Beğeniler
×
Değerlendirmeler