Malatyasporlu adlı üyeden alıntı:
Merhaba arkadaşlar şöyle bir durmumuz var.

Şimdi benim bilgisayarda internet var,tek başıma bağlanıyorum. Yanlız yan odadaki ev arkadaşımda bağlanmak istiyor aynı hattan fakat istediğimiz bilgisayarların birbirine bağlanması değil,ortak modem ile bağlamamız mümkünmü yada nasıl yaparız bu işi

Yardımcı olanlara şimdiden çok tşk...
modem çok portlu ise aynı modemden çıkış yaparsınız. ama modem tek portluysa bir pc den neti paylaştırmaktan başka çareniz yok.