Merhaba arkadaşlar şöyle bir durmumuz var.
Şimdi benim bilgisayarda internet var,tek başıma bağlanıyorum. Yanlız yan odadaki ev arkadaşımda bağlanmak istiyor aynı hattan fakat istediğimiz bilgisayarların birbirine bağlanması değil,ortak modem ile bağlamamız mümkünmü yada nasıl yaparız bu işi
Yardımcı olanlara şimdiden çok tşk...