• 18-07-2024, 12:00:08
    #1
    Koskoca meb sitesinin geldiği hale bak bunu yapan web tasarımcı arkadaşa buradan selam yolluyorum 😂 kim bilir bu siteye kimin web tasarımcı(!) “ yeğeni “ “ kuzeni “ “ kardeşi “ bakıyor…



    https://x.com/yirmiucderece/status/1813552505231462612
  • 18-07-2024, 12:12:38
    #2
    Site gayet güzel. Bu kadar aşama gidip, o linke denk gelmek tuhaf geldi. Domain resmi ve başka ülkede site açılıyor. Belki domain servis sağlayıcısının anlık hatası bile olabilir. Zaten kimse şu siteye girip birkaç dakikadan fazla vaktini harcamaz. Ayrıca bu sistemlerin güvenliği için olabildiğince sade, öz ve titizlik ile yazılması gerekir. Artık kimdir bilmiyorum ama böyle bir sorumluluğu alan kişinin elini sıkmak gerekir.
  • 18-07-2024, 12:13:32
    #3
    https://www.r10.net/off-topic/413480...llanilmis.html Burdan kaç bin TL akladılar kim bilir
  • 18-07-2024, 12:16:02
    #4
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Site gayet güzel. Bu kadar aşama gidip, o linke denk gelmek tuhaf geldi. Domain resmi ve başka ülkede site açılıyor. Belki domain servis sağlayıcısının anlık hatası bile olabilir. Zaten kimse şu siteye girip birkaç dakikadan fazla vaktini harcamaz. Ayrıca bu sistemlerin güvenliği için olabildiğince sade, öz ve titizlik ile yazılması gerekir. Artık kimdir bilmiyorum ama böyle bir sorumluluğu alan kişinin elini sıkmak gerekir.
    Özellikle kimse bu sayfayı bulmaz zaten googleda indexleniyor genelde. Ayrıca pek sorumluluk alınmıyor maalesef. Bundan daha kritik websiteleri tamamlanmamış halde yayına alınıyor.
  • 18-07-2024, 12:24:56
    #5
    AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Özellikle kimse bu sayfayı bulmaz zaten googleda indexleniyor genelde. Ayrıca pek sorumluluk alınmıyor maalesef. Bundan daha kritik websiteleri tamamlanmamış halde yayına alınıyor.
    Kim neden onlarca index içerisinde böyle bir sayfa arasın? Her şehrin subdomaini var. Ben diğer siteleri bilemiyorum. Sadece konuda geçen siteye baktığımda bence güzel. Konuyu açan arkadaş ya da siz için söylemiyorum. Siyasi çarpıtma artık ülkede o kadar basit oldu ki, her yapılan hatayı karşı taraflar ifşalama yoluna giriyor. Halbuki güzel ülkemde herkesin el ele vererek bazı şeylerin üstesinden gelmesi gerekir. Belki bundan 10 sene 15 sene önce bu durum olsaydı hemen bunu çekmek yerine ilgili birime haber edilir, kaldırılırdı. Ama artık herkes her açığı koz olarak görüyor. İfşa yoluna gidiyor. Bu kadar her şeyi siyasete taşımamak lazım. Sonuçta bu siteyi yapan kişi insan. Hata yapabilir. Bunun yaptığı hatayı hemen iktidara ya da bakanlığa bağlamamak lazım.
  • 18-07-2024, 12:38:56
    #6
    NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kim neden onlarca index içerisinde böyle bir sayfa arasın? Her şehrin subdomaini var. Ben diğer siteleri bilemiyorum. Sadece konuda geçen siteye baktığımda bence güzel. Konuyu açan arkadaş ya da siz için söylemiyorum. Siyasi çarpıtma artık ülkede o kadar basit oldu ki, her yapılan hatayı karşı taraflar ifşalama yoluna giriyor. Halbuki güzel ülkemde herkesin el ele vererek bazı şeylerin üstesinden gelmesi gerekir. Belki bundan 10 sene 15 sene önce bu durum olsaydı hemen bunu çekmek yerine ilgili birime haber edilir, kaldırılırdı. Ama artık herkes her açığı koz olarak görüyor. İfşa yoluna gidiyor. Bu kadar her şeyi siyasete taşımamak lazım. Sonuçta bu siteyi yapan kişi insan. Hata yapabilir. Bunun yaptığı hatayı hemen iktidara ya da bakanlığa bağlamamak lazım.
    Indexi özellikle aramalarına gerek yok. Herhangi birşey yazdığınızda bile site mebin sitesi olduğu için önünüze çıkabilir. Kalan konularda yorum yapmayacağım konuda yazılanı anlamadan kendi kendinize yargılama sürecine girmişsiniz.