NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kim neden onlarca index içerisinde böyle bir sayfa arasın? Her şehrin subdomaini var. Ben diğer siteleri bilemiyorum. Sadece konuda geçen siteye baktığımda bence güzel. Konuyu açan arkadaş ya da siz için söylemiyorum. Siyasi çarpıtma artık ülkede o kadar basit oldu ki, her yapılan hatayı karşı taraflar ifşalama yoluna giriyor. Halbuki güzel ülkemde herkesin el ele vererek bazı şeylerin üstesinden gelmesi gerekir. Belki bundan 10 sene 15 sene önce bu durum olsaydı hemen bunu çekmek yerine ilgili birime haber edilir, kaldırılırdı. Ama artık herkes her açığı koz olarak görüyor. İfşa yoluna gidiyor. Bu kadar her şeyi siyasete taşımamak lazım. Sonuçta bu siteyi yapan kişi insan. Hata yapabilir. Bunun yaptığı hatayı hemen iktidara ya da bakanlığa bağlamamak lazım.
Indexi özellikle aramalarına gerek yok. Herhangi birşey yazdığınızda bile site mebin sitesi olduğu için önünüze çıkabilir. Kalan konularda yorum yapmayacağım konuda yazılanı anlamadan kendi kendinize yargılama sürecine girmişsiniz.