NonLife adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Site gayet güzel. Bu kadar aşama gidip, o linke denk gelmek tuhaf geldi. Domain resmi ve başka ülkede site açılıyor. Belki domain servis sağlayıcısının anlık hatası bile olabilir. Zaten kimse şu siteye girip birkaç dakikadan fazla vaktini harcamaz. Ayrıca bu sistemlerin güvenliği için olabildiğince sade, öz ve titizlik ile yazılması gerekir. Artık kimdir bilmiyorum ama böyle bir sorumluluğu alan kişinin elini sıkmak gerekir.
Özellikle kimse bu sayfayı bulmaz zaten googleda indexleniyor genelde. Ayrıca pek sorumluluk alınmıyor maalesef. Bundan daha kritik websiteleri tamamlanmamış halde yayına alınıyor.