AKlN adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Özellikle kimse bu sayfayı bulmaz zaten googleda indexleniyor genelde. Ayrıca pek sorumluluk alınmıyor maalesef. Bundan daha kritik websiteleri tamamlanmamış halde yayına alınıyor.
Kim neden onlarca index içerisinde böyle bir sayfa arasın? Her şehrin subdomaini var. Ben diğer siteleri bilemiyorum. Sadece konuda geçen siteye baktığımda bence güzel. Konuyu açan arkadaş ya da siz için söylemiyorum. Siyasi çarpıtma artık ülkede o kadar basit oldu ki, her yapılan hatayı karşı taraflar ifşalama yoluna giriyor. Halbuki güzel ülkemde herkesin el ele vererek bazı şeylerin üstesinden gelmesi gerekir. Belki bundan 10 sene 15 sene önce bu durum olsaydı hemen bunu çekmek yerine ilgili birime haber edilir, kaldırılırdı. Ama artık herkes her açığı koz olarak görüyor. İfşa yoluna gidiyor. Bu kadar her şeyi siyasete taşımamak lazım. Sonuçta bu siteyi yapan kişi insan. Hata yapabilir. Bunun yaptığı hatayı hemen iktidara ya da bakanlığa bağlamamak lazım.