• 03-04-2009, 22:28:22
    #1
    Geçti Gittiler ALLAH gani gani rahmet eylesin

    ismail güneş'in 2. ve 3. telefon görüşmeleri nerede ?
    diğer merhumların cep telefonlarından yaptığı konuşmalar ?

    sivastan birisi çok yakın akrabam olan 40 araçlık konvoy
    ve şarkışladan çıkan içlerinde çok yakın akrabalarım olan 70 araçlık konvoy
    ve çeşitli şehirlerden giden bilimum konvoylar neden engellendi

    tüm köylülerin telefonları kesildi cep telefon kamera ve bilimum görüntü ses araçları toplandı

    köylüler ve çocuklar abi uçak buraya düştü dediği halde ters istikamete gidildi

    ve bu kaza neden merhum yazıcıoğlu elimde belgeler var Türkiye karışacak dedikten sonra oldu

    bunun hesabını verebilecek devlet kişi kurum kuruluş var mı ?

    bu ülkede ALLAH rızası için hiç mi vatan sever asker polis bürokrat kalmadı

    bu ülke çıkarlarına hizmet etmeye çalışanlar yaşayamayacak mı

    ALLAH Belanızı versin ALLAH Belanızı versin ALLAH Belanızı versin

    Ettiğinizi Çekin

    Ben Hala hazmedemiyorum

    hazmeden varmı aranızda ?

    Biliyormuydunuz Üstündağ'ın Eşi 4 gün yemek yemedi, su içmedi
    cenaze eve getirildikten sonra herkesi ( Annesi hariç ) Dışarı Çıkardı
    Ben Erhan ile konuşacağım diye odada Naaş ile yarım saat kaldıktan sonra
    gülerek dışarı çıktı ve mutfakta yemek pişirip yedi

    Diyorum ki ;

    ALLAH Belanızı versin ALLAH Belanızı versin ALLAH Belanızı versin

    Ettiğinizi Çekin
  • 04-04-2009, 02:07:20
    #2
    Üyeliği durduruldu
    sonuna kadar katılıyorum sana
  • 04-04-2009, 02:09:56
    #3
    bu olayda gerçekten var bi kaç parmak ya. 10-20 yıl sonra insanlar siyasetten elini çekince açıklarlar. öyle olur hep zaten
  • 04-04-2009, 16:12:03
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Hazmeden Yok Dostum..Ama Ne Yapalım? Başımızdakiler Baş Değilki!
  • 04-04-2009, 17:19:17
    #5
    Üyeliği durduruldu
    zaten bu ülkede iyiler ölür. bir şeyi ortaya çıkarmasına engel olurlar her zaman.
  • 04-04-2009, 17:35:07
    #6
    Enkazı bulan 17 köylü vatandaşımıza dava açıldığını duydum.Sebebi ise enkazı bulup basın kuruluşlarına Türk hükümetini küçük düşürücü kelimeler kullanmak ve ithamda bulunmak diye duydum.Bu doğrumu bilginiz varmı?
  • 04-04-2009, 17:54:26
    #7
    Belirttiğiniz iddaları kanıtlayabiliryorsanız bende size sonuna kadar katılıyorum.

    Bu olayda medya bizi inanılmaz bir bilgi kirlenmesine maruz bıraktı, olayla 1. derece ilgili kişiler yerine alakası olmayan kişilerin .mişli .muşlu cümleleriyle haber yaptılar.

    Bu olayda en büyük suçlu tıpkı en son yaşadığımız uçak kazsında olduğu gibi 'bir kısım' Türk Medyasıdır.(doğan medyası felan filan demiyorum, hepsini kastediyorum)

    Yaptıkları haberler ile resmen kamuoyunu istedikleri gibi yönlendirdiler, kimi zaman yer belirleyecek GSM operatörlerine, kimi zaman arama yapan zavallı Askerlere, köylülere, kimi zamanda hükümete ve bakanlara küfrettirdiler bizi.

    Peki ne oldu? nerde asıl suçlu? tıpkı uçak kazasında ki gibi Olayın gerçek sebibini bile öğrenemedik daha. Ve idda ediyorum asla öğrenemeyeceğiz, çünkü aynı medya hala yayında.
  • 04-04-2009, 18:00:14
    #8
    Bizde hazmedemiyoruz,ama yapacak birşey yokki. Herkesin içinde bir kurt var ama tek bildiğim o insanların eceliyle ölmediğidir.
  • 04-04-2009, 19:19:04
    #9
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bizde hazmedemiyoruz,ama yapacak birşey yokki. Herkesin içinde bir kurt var ama tek bildiğim o insanların eceliyle ölmediğidir.
    Ecelsiz ölüm diye birşey yoktur.Her insanın bir vadesi kaderi vardır ve onu yaşar. Allah Kuranda derki "ben istemeden doğamaz ben istemeden ölemezsiniz."

    Buradan çıkarsan yola Daha evvel 3 kere ölümcül kaza atlatmış merhum ama hiçbirşey olmamış kendisine neden ? Çünki ecel onu o dağda bekliyormuş.

    Kasıt var yada yok dışarıdan müdahale var yada yok fark etmez o insanlar eceli ile öldü.