BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bizde hazmedemiyoruz,ama yapacak birşey yokki. Herkesin içinde bir kurt var ama tek bildiğim o insanların eceliyle ölmediğidir.
Ecelsiz ölüm diye birşey yoktur.Her insanın bir vadesi kaderi vardır ve onu yaşar. Allah Kuranda derki "ben istemeden doğamaz ben istemeden ölemezsiniz."

Buradan çıkarsan yola Daha evvel 3 kere ölümcül kaza atlatmış merhum ama hiçbirşey olmamış kendisine neden ? Çünki ecel onu o dağda bekliyormuş.

Kasıt var yada yok dışarıdan müdahale var yada yok fark etmez o insanlar eceli ile öldü.