Enkazı bulan 17 köylü vatandaşımıza dava açıldığını duydum.Sebebi ise enkazı bulup basın kuruluşlarına Türk hükümetini küçük düşürücü kelimeler kullanmak ve ithamda bulunmak diye duydum.Bu doğrumu bilginiz varmı?