• 10-01-2007, 18:14:01
    #1
    Üyeliği durduruldu
    araya r10 un kapanması felan girince konuyu açmayı unuttum Pierre van hoijdonk efes cup da gs ye attığı gol hakkında düşünceleriniz nedir?
  • 10-01-2007, 18:15:18
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    göster de yorum yapalım
  • 10-01-2007, 18:15:51
    #3
    Üyeliği durduruldu
    ploop adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    göster de yorum yapalım
    arıyorum yaa youtube de kimse eklememiş bakayım başka yerlere...

    osman yardım et bulamıyorum sende vardır o gol
  • 10-01-2007, 18:16:26
    #4
    harbiden çok güzeldi akıl dolu bir vuruştu
  • 10-01-2007, 18:43:57
    #5
    mondi dalga geçiyordu ; yedi golü oturdu
  • 10-01-2007, 18:48:22
    #6
    kaç yaşında o 37 oldu galiba
  • 10-01-2007, 18:55:02
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Yorumlara bittim;

    Hoojdonk eski günlerin anısına bu golü atarak Türk futbol literatürüne Mondra(gon)altı'dan sonra Santra(g)on'u da eklemiştir.

    Sen Hollanda'dan vursan gol olurdu, Antalya'ya gelmene gerek yoktu.

    Galatasaray ne çektiyse bu Azizlerden çekti ) Bir yandan Aziz Yıldırım, öbür yandan Aziz Pierre

    Bir tarafta Aziz Pierre diğer tarafta Mondragon. Bu ikilinin karşı karşıya geldiği her ortamda ortaya bir tek sonuç çıkar. Tarihi gol.

    Serde FB'lilik olunca, GS yi yine unutmamis, vay Hooijdonk vay...

    ne de olsa eski alışkanlık tabi...

    nedir cimbomun bu fenerlilerden cektigi!!!

    mondi bence futbolu bırakmalı çünkü harika bir golle kariyerine nokta koymuş olur ki bu da onun için müthiş bir anı olur.

    Adam bir kere Fenerbahçe forması giymiş, Cimboma nasıl gol atılacağını öğrenmiş artık 45 değil 145 metreden de atar

    Pierre Fenerbahçe'den gitti ama GS'ye gol atmanın tadının başka olduğunu unutmamış anlaşılan)


    Video burada: Fenerli yorumculardan Galatasaraylılara ''Pierre'' şakaları / Spor / Milliyet İnternet

    Kova Mondragon
  • 10-01-2007, 18:58:49
    #8
    evet sanki frikik kullanır gibi atmış

    demekki yetenekleri hala var

    harbiden güzel gol
  • 10-01-2007, 19:03:06
    #9
    Herkes övdü bi göremedik merak ettik