• 10-01-2007, 19:08:09
    #11

    burda var görüntü..
  • 10-01-2007, 19:09:01
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Sen Hollanda'dan vursan gol olurdu, Antalya'ya gelmene gerek yoktu.

    süper bir yorum valla
  • 10-01-2007, 19:26:08
    #13
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Mondi,

    Kolay kolay uzak gol yemeyen kaleci, toplasan 2001 den beri 10 tane gol yemistir. Frikikden 2 gol yedi sadece.

    Hazirlik maci olunca fazla kucumsedi, cok ilerde durdu
  • 10-01-2007, 19:31:10
    #14
    Üyeliği durduruldu
    Bahane yok, boru gibi yedi mi golü? Evet yedi. Nokta.
  • 10-01-2007, 19:34:29
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    ooooooooooooooooooooowwwwwwwwwwwwwwwwwwwwooooooooo ooooooooooooooo
  • 10-01-2007, 19:38:37
    #16
    Real Mardin'den bahsetmiyor kimse..
  • 10-01-2007, 19:46:34
    #17
    Üyeliği durduruldu
    DüşünenCeset adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Real Mardin'den bahsetmiyor kimse..
    lütfen konu başlığına bak. haa eğer fb2-mardin2 maçı hakkında yorum almak istiyorsan aç bir konu öğren!
  • 10-01-2007, 20:10:19
    #18
    chemeng adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    araya r10 un kapanması felan girince konuyu açmayı unuttum Pierre van hoijdonk efes cup da gs ye attığı gol hakkında düşünceleriniz nedir?
    bu adam icin yapmıcagım sey yoktur.Turkiyede Futßol Topuna Dokunan En Delikanlı Ayakları Tasıyor.Galatasarayada Takmıs Helal Olsun.Onu Bir Hollandalı Degil, FenerBahce Cumhuriyetinin Bir Vatandası olarak goruyorum