Konu
Hoijdonk :)
10-01-2007, 18:14:01
#1
chemeng
Üyeliği durduruldu
araya r10 un kapanması felan girince konuyu açmayı unuttum Pierre van hoijdonk efes cup da gs ye attığı gol hakkında düşünceleriniz nedir?