• 27-05-2021, 14:21:52
    #19
    ISerkanizm adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Geçen de doğalgaz bulduyduk ülke yavaş yavaş zirveye
    buldugumuz gunden bugune %16 zam gelmis
  • 27-05-2021, 14:23:14
    #20
    2003 tarihinden beri 30 kez doğalgaz ve petrol bulunduğu bildirildi.
  • 27-05-2021, 14:24:23
    #21
    Şöyle ucu açık başlıklar olunca anlam farklı içine girince farklı oluyor. Ne güzel istifa etti sanmıştım..
  • 27-05-2021, 14:45:55
    #22
    Yorumları okuyunca; "keşke bulmasaydık" , ne işimiz var "otur evinde yaa"
  • 27-05-2021, 14:47:57
    #23
    Bir, iki, üç, dört, beş, altı, yedi, sekiz, dokuz, 10 😏
    Maksat gündem dolsun artık bu gözle bakıyorum. Sek, sek nereye kadar
  • 27-05-2021, 14:48:56
    #24
    Kurumsal Üye
    Bulunuyor doğru ama pompaya yansımıyor buldukça dahada pahalilaniyor ilk defa böyle şeyler görüyorum 😁
  • 27-05-2021, 14:52:09
    #25
    En son doğalgaz bulunduğunda %100'e yakın zam geldi.
  • 27-05-2021, 14:52:54
    #26
    Zamanında petrol ucuz olduğu için, çıkarması kullanımından daha maaliyetli olduğundan kapatmışlar diye duydum. Şimdi petrol fiyatı tavan yapınca, çıkarması kullanımından daha ucuz olduğu için çıkartıyorlar. Yanlışsam düzeltin
  • 27-05-2021, 15:15:42
    #27
    Tahmin edeyim 2023 de çıkacak ?