Zamanında petrol ucuz olduğu için, çıkarması kullanımından daha maaliyetli olduğundan kapatmışlar diye duydum. Şimdi petrol fiyatı tavan yapınca, çıkarması kullanımından daha ucuz olduğu için çıkartıyorlar. Yanlışsam düzeltin