• 27-05-2021, 14:03:13
    #10
    Buluyoruz buluyoruz biraz gaza geliyoruz. Üzerinden biraz zaman geçiyor sonra bulduğumuz yeri unutuyoruz hep, ondan böyle oluyor
  • 27-05-2021, 14:03:37
    #11
    Valla ben size müjdeyi verdim arkadaşlar artık bu fakir kardeşinizi de görürsünüz 😁
  • 27-05-2021, 14:05:08
    #12
    güzel gelişme ama tüketiciye ne zaman yansıyor acaba
  • 27-05-2021, 14:05:49
    #13
    Müjde! yeni petrol kuyusu keşfettik.
    Müjde! petrole 1 tl zam yapılacak. pompaya bu gece yarısından sonra yansıyacak.
  • 27-05-2021, 14:06:33
    #14
    batmanda yaşıyorum petrol burada üretiliyor daha buradakı petrolu kullanmak nasip olmadı kaçak mazota devam
  • 27-05-2021, 14:06:46
    #15
    Gold üye
    Daha neler olacak neler..
  • 27-05-2021, 14:06:47
    #16
    Gaz ve yakıt tezgata çıksa bile şuanki fiyattan aşağı satılmasını beklemeyin. Sonuçta yabancı kaynaklarda ciddi anlamda vergi dönüyor. Bu sistem yap işlet devret modeli ile kurulursa 3. Köprü fiyatlarından farkı kalmaz.

    Duyar kasmayın siyaset yapmıyorum. Yalnızca piyasa dengesinden bahsediyorum
  • 27-05-2021, 14:07:12
    #17
    1 sene önce doğalgaz bulduk diye müjde vermişti. o gündür bu yana doğalgaza daha çok zam geldi. Müjde demek zam demek.
  • 27-05-2021, 14:13:04
    #18
    Yav he he. 6 ayda bir petrol 2 ayda bir gaz buluyoruz.