Gaz ve yakıt tezgata çıksa bile şuanki fiyattan aşağı satılmasını beklemeyin. Sonuçta yabancı kaynaklarda ciddi anlamda vergi dönüyor. Bu sistem yap işlet devret modeli ile kurulursa 3. Köprü fiyatlarından farkı kalmaz.

Duyar kasmayın siyaset yapmıyorum. Yalnızca piyasa dengesinden bahsediyorum