• 11-07-2005, 21:03:15
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    yazın en güzel yemek
    domates peynir ekmek yemek
  • 11-07-2005, 21:17:09
    #2
    Abi diş ağrısından birsey yiyemiyorum.
    Vallahi ağzımın tadı acayip bozuldu. Yalnızca kek, halley + yedigün.
    Bazen sabahları annem hamur kızartıyor vs.. Oyle yumusak seyleri yiyebiliyorum ancak. Çarşamba günü tedavi başlıyor. Insallah kısa sürede iyi bir sonuç alınır.
    Dünyaya yeniden gelirsem günde 10 kez dişlerimi fırçalarım.
    Kadınlar için çocuk doğurmak = Erkekler için diş ağrısı çekmek
  • 11-07-2005, 22:50:46
    #3
    diş ağrısı var diyosun halley i nasıl yiyosun olum
    Kadınlar için çocuk doğurmak = Erkekler için diş ağrısı çekmek bence eşit değil
    Kadınlar için çocuk doğurmak <<<<<< Erkekler için diş ağrısı çekmek
  • 11-07-2005, 23:13:17
    #4
    Üyeliği durduruldu
    ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
    Abi diş ağrısından birsey yiyemiyorum.
    Vallahi ağzımın tadı acayip bozuldu. Yalnızca kek, halley + yedigün.
    Bazen sabahları annem hamur kızartıyor vs.. Oyle yumusak seyleri yiyebiliyorum ancak. Çarşamba günü tedavi başlıyor. Insallah kısa sürede iyi bir sonuç alınır.
    Dünyaya yeniden gelirsem günde 10 kez dişlerimi fırçalarım.
    Kadınlar için çocuk doğurmak = Erkekler için diş ağrısı çekmek
    geçmiş olsun arkadaş halley yeme yedigünde içme süt iç süt

    karpuz ekmek peynir favori yaz gıdamdır.
    yada karpuz yada kavun ve ton balığı

    fırsat bulunca portföyü genişletiyoruz

    Rakıı Karpuz & Kavun Ekmek Ton Balığııııııı
  • 11-07-2005, 23:49:20
    #5
    Üyeliği durduruldu
    neo adlı üyeden alıntı:
    karpuz ekmek peynir favori yaz gıdamdır.
    yada karpuz yada kavun ve ton balığı
    Mükemmel karışım karpuz(adana), peynir(edirne tam yağlı) ton balığını birlikete denemdim
  • 12-07-2005, 00:18:54
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Walla diş ağrısını çeken bilir. Hayattan hiçbir zevk alamıyosun. Allah kolaylık versin.
  • 12-07-2005, 00:22:38
    #7
    Üyeliği durduruldu
    geçmiş olsun diş ağrısı zordur ama allah böbrek ağrısı vermesin kimseye
  • 12-07-2005, 00:30:58
    #8
    Üyeliği durduruldu
    haklısınız herşeyin başı sağlık...
  • 12-07-2005, 01:02:40
    #9
    Halley'i yiyorum cunku dislerimin arasında eriyip kaybolması kolay oluyor