ARKaDaS adlı üyeden alıntı:
Abi diş ağrısından birsey yiyemiyorum.
Vallahi ağzımın tadı acayip bozuldu. Yalnızca kek, halley + yedigün.
Bazen sabahları annem hamur kızartıyor vs.. Oyle yumusak seyleri yiyebiliyorum ancak. Çarşamba günü tedavi başlıyor. Insallah kısa sürede iyi bir sonuç alınır.
Dünyaya yeniden gelirsem günde 10 kez dişlerimi fırçalarım.
Kadınlar için çocuk doğurmak = Erkekler için diş ağrısı çekmek
geçmiş olsun arkadaş halley yeme

yedigünde içme süt iç süt
karpuz ekmek peynir favori yaz gıdamdır.
yada karpuz yada kavun ve ton balığı
fırsat bulunca portföyü genişletiyoruz
Rakıı Karpuz & Kavun Ekmek Ton Balığııııııı