Abi diş ağrısından birsey yiyemiyorum.
Vallahi ağzımın tadı acayip bozuldu. Yalnızca kek, halley + yedigün.
Bazen sabahları annem hamur kızartıyor vs.. Oyle yumusak seyleri yiyebiliyorum ancak. Çarşamba günü tedavi başlıyor. Insallah kısa sürede iyi bir sonuç alınır.
Dünyaya yeniden gelirsem günde 10 kez dişlerimi fırçalarım.
Kadınlar için çocuk doğurmak = Erkekler için diş ağrısı çekmek