• 15-12-2008, 10:52:49
    #1
    Bakın bakalım bu Türkler şereflimi şerefsizmi

    özür diliyorum

    yorum szin.

    Bence bu kişiler TÜRK sayılmaz.
  • 15-12-2008, 10:55:34
    #2
    Üyeliği durduruldu
    Her ne kadar başkasının ayıbıda olsa, o başlık yakışmamış.
  • 15-12-2008, 10:59:21
    #3
    Erol adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Her ne kadar başkasının ayıbıda olsa, o başlık yakışmamış.
    sen büyüdün mü ne ?


    "Türkümsüler" daha iyi olabilirdi
  • 15-12-2008, 11:01:09
    #4
    türkler değil, ordakiler ********
  • 15-12-2008, 11:07:05
    #5
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar düzmece hep alayı ermenidir bunların. Yoksa harbi Türk olan Türk bunu yapmaz. Kansız şerefsizler yapar bunu.

    Bu arada tamam güzelde başlık çok kötü. Acilen değiştirilmesi lazım.
  • 15-12-2008, 11:10:24
    #6
    yahu tsk'nın sitesinde soy kırıma ait kanıtlar var, daha ne yapmaya çalışıyor bunlar anlamıyorum.
  • 15-12-2008, 11:12:14
    #7
    Üyeliği durduruldu
    bunlar için en güzel laf "OÇOCUKLARI"
  • 15-12-2008, 11:19:23
    #8
    başlığı "şe*e*siz satılmışlar" olarak değiştirebilirmisin mümkünse
  • 15-12-2008, 11:24:02
    #9
    bu nasıl bir başlık yahu ?
    o iki kelime nasıl yanyana gelir