• 15-12-2008, 11:29:54
    #10
    Üyeliği durduruldu
    Başlığı değiştirsen iyi olur
    hayaletimsi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bence bu kişiler TÜRK sayılmaz.
    + Zamanında hepsini kılıçtan geçirmemişler ki kurtulalım + soykırım değilki bu adamları biryerden biryere götürmüşüz hemde önceki yerlerinden daha iyi bir yere
  • 15-12-2008, 11:32:33
    #11
    Üyeliği durduruldu
    2 milyonluk ermeni lobisi avrupada cirit atıyor.Sonuç Bu oluyor.Bende özür diliyorum. bu çakallarla aynı havayı soludugum için...

    botnetçi arkadaşları göreve davet ediyorum...
  • 15-12-2008, 11:33:08
    #12
    Orada pek çok tanıdık isim var! Hitini artırmayın, prim yaptırmayın, bir tane caps koyayım yeter, linki de kaldırın bence!

  • 15-12-2008, 11:33:34
    #13
    RHCP adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bunlar düzmece hep alayı ermenidir bunların. Yoksa harbi Türk olan Türk bunu yapmaz. Kansız şerefsizler yapar bunu.

    Bu arada tamam güzelde başlık çok kötü. Acilen değiştirilmesi lazım.
    bence de bizi birbirimize düşürmek için yapılan bir oyundur mutlaka.
  • 15-12-2008, 11:36:00
    #14
    Platin üye
    Bu şekilde başlık olması çok kötü.
  • 15-12-2008, 11:43:21
    #15
    Google indexlemeden başlık değiştirilirse çok daha iyi olacak sanırım.
  • 15-12-2008, 11:47:25
    #16
    evet başlığı değiştirelim lütfen..
  • 15-12-2008, 11:49:57
    #17
    Üyeliği durduruldu
    Ertesi gün biri domaini hackler. Sonra hacker olur. Böyle bi durum da olabilir yani. Her iki durumda da onların ekmeğine yağ sürmemek gerekir.

    Onların istediği de bu zaten, düşmeyin bu tuzağa. Sansasyönel olmalarına izin vermeyin.
  • 15-12-2008, 11:52:49
    #18
    BirBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ertesi gün biri domaini hackler. Sonra hacker olur. Böyle bi durum da olabilir yani. Her iki durumda da onların ekmeğine yağ sürmemek gerekir.

    Onların istediği de bu zaten, düşmeyin bu tuzağa. Sansasyönel olmalarına izin vermeyin.
    aslında buraya konu açıp tartışmamız bile onlara hit kazandırıyor şu anda,bırakın ne halleri varsa görsün ş.sizler.Herkes gerçeği biliyor ne de olsa.