Bunlar düzmece hep alayı ermenidir bunların. Yoksa harbi Türk olan Türk bunu yapmaz. Kansız şerefsizler yapar bunu.
Bu arada tamam güzelde başlık çok kötü. Acilen değiştirilmesi lazım.
bence de bizi birbirimize düşürmek için yapılan bir oyundur mutlaka.