Bunlar düzmece hep alayı ermenidir bunların. Yoksa harbi Türk olan Türk bunu yapmaz. Kansız şerefsizler yapar bunu.

Bu arada tamam güzelde başlık çok kötü. Acilen değiştirilmesi lazım.