• 01-03-2021, 00:45:07
    #10
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto borsasinda bi dusus daha var sandim korktum bian
    hocam düştüğü kadar düştü bence. Çok bir şey yatırmamıştım ama 100 Tl lik aldım evelsi gün düşmeye başladı şimdide 70 Tl civarlarında...
  • 01-03-2021, 00:45:44
    #11
    Selist adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Zaten yokmu hocam 😊 devam eden bir düşüş var
    Var hocam da suan kontrol altinda bi dalga daha gelirse herkes biter
  • 01-03-2021, 00:45:50
    #12
    Üyeliği durduruldu
    Bunlar daha iyi günler siz yazı görün birde bütün oteller heryer full'lenmiş
  • 01-03-2021, 00:46:52
    #13
    Yasak yok diye olmaması gereken her şeyi yapmaya devam edersek 3. dalga da olur 4. dalga da. Herkesin önce kendi sağlığını düşünmesi lazım. Lafım toplu taşıma kullanmak zorunda olanlara yada çalışmak zorunda olanlara değil yanlış anlaşılmasın. 3-5 aile bir evde toplanıp akşam oturması yapmasalar bir şey kaybedilmez.
  • 01-03-2021, 00:46:54
    #14
    stairwaytohvn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam düştüğü kadar düştü bence. Çok bir şey yatırmamıştım ama 100 Tl lik aldım evelsi gün düşmeye başladı şimdide 70 Tl civarlarında...
    Dun bende oyle diyordum ama dunden bugune 50$ daha zarar edince biraktim dusunmeyi😅
  • 01-03-2021, 00:47:04
    #15
    WebToPay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Soyle 1 ay falan salsalar da hava alsak.Kendileri herseyi yapiyor bizleri kapattilar

    Hocam haklısınız ama bugün yapılan haberde insanlara soruyorlar. Gevşeme olduğunda herkes aşırı sosyal bir patlama yapacağını söylüyor. Ondan kötüye doğru gidebilir.
  • 01-03-2021, 00:47:59
    #16
    Yüz yüze eğitimi online tartışıyorlar. Umudum kalmadı
  • 01-03-2021, 00:48:24
    #17
    Berkay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Yasak yok diye olmaması gereken her şeyi yapmaya devam edersek 3. dalga da olur 4. dalga da. Herkesin önce kendi sağlığını düşünmesi lazım. Lafım toplu taşıma kullanmak zorunda olanlara yada çalışmak zorunda olanlara değil yanlış anlaşılmasın. 3-5 aile bir evde toplanıp akşam oturması yapmasalar bir şey kaybedilmez.
    Sahilleri görmüyor musunuz Adamlar simit aldım ayağına sahile çıkıyor
  • 01-03-2021, 00:48:40
    #18
    Kötü günler bitti, daha kötü günler kapıda.