• 01-03-2021, 00:40:32
    #1
    Yeni gelecek yasakların hafiflemesi hakkında ne düşünüyorsunuz? Bana kalsa bir facianın habercisi olucak
  • 01-03-2021, 00:41:03
    #2
    Facianın felaketin ortasındayız, ne haberi kardeşim
  • 01-03-2021, 00:41:50
    #3
    SEOES adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Facianın felaketin ortasındayız, ne haberi kardeşim
    doğru hocam nerden açsam bilemedim
  • 01-03-2021, 00:42:36
    #4
    Kripto borsasinda bi dusus daha var sandim korktum bian
  • 01-03-2021, 00:43:29
    #5
    Soyle 1 ay falan salsalar da hava alsak.Kendileri herseyi yapiyor bizleri kapattilar
  • 01-03-2021, 00:43:48
    #6
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto borsasinda bi dusus daha var sandim korktum bian
    Aklım gitti
  • 01-03-2021, 00:44:22
    #7
    3. Defa okulları açmaya çalışıyoruz bakalım ne olacak bellide ne olacağı.
  • 01-03-2021, 00:44:36
    #8
    Esnaf kan ağlıyor. O yüzden gevşeme olduğunu düşünüyorum. Bu gevşemeden sonra yine sayılar fırlar tekrar kapanırız.
  • 01-03-2021, 00:44:43
    #9
    laaps adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kripto borsasinda bi dusus daha var sandim korktum bian
    EmirhanKaruc adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aklım gitti
    Zaten yokmu hocam 😊 devam eden bir düşüş var