Yasak yok diye olmaması gereken her şeyi yapmaya devam edersek 3. dalga da olur 4. dalga da. Herkesin önce kendi sağlığını düşünmesi lazım. Lafım toplu taşıma kullanmak zorunda olanlara yada çalışmak zorunda olanlara değil yanlış anlaşılmasın. 3-5 aile bir evde toplanıp akşam oturması yapmasalar bir şey kaybedilmez.