• 25-10-2020, 23:23:35
    #10
    Misafir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Peki cayma bedeli olacak mı bu saçmalıkta bitecek mi ?
    Taahhüt var ise ödemek zorunda hizmeti alan kişi sonucta sözleşme imzalaniyor
  • 25-10-2020, 23:23:53
    #11
    mtersoz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz başvuru yapacağız, direk iptal etmekle yükümlü olacaklar. cayma bedeli olacağını sanmam hocam
    sanırım olmaz hocam dediğiniz gibi
  • 25-10-2020, 23:25:16
    #12
    WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Taahhüt var ise ödemek zorunda hizmeti alan kişi sonucta sözleşme imzalaniyor
    cayma bedeli de aboneliğe bağımlı kılıyor bu hiç adil bir şey değil, bunu da kaldırmaları gerekir diye düşünüyorum
  • 25-10-2020, 23:27:25
    #13
    26 Ekim 00.00 İtibariyle mi açılacak yoksa gün içerisinde mi açılacak? Bununla ilgili bir bilgi var mı?
  • 25-10-2020, 23:30:13
    #14
    iOktay adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    26 Ekim 00.00 İtibariyle mi açılacak yoksa gün içerisinde mi açılacak? Bununla ilgili bir bilgi var mı?
    gün içerisidir büyük ihtimal, haberde böyle birşey mevcut değil.
  • 26-10-2020, 01:21:03
    #15
    e-devlet projesi gerçekten çok başarılı. Düşünen, hayata geçiren ve aktif olarak çalışmasında emeği geçen herkesi kutlamak gerekiyor.
  • 26-10-2020, 09:34:34
    #16
    Eskiden adliyeden sicil alırken mühüre 5 TL para veriyorduk. Ankaradakiler bilir.
    Şimdi edevlet üzerinden sicil kaydı alabiliyoruz

    Bir internet aboneliği iptal ettirmeye çalışırken faxs gönder, 1 haftayı geçerse yıllık toptan cüret alırız gibi zorluklar vardı.
    Şimdi bu zorluklar kalkacak.

    Edevlet güzel bir sistem.