Eskiden adliyeden sicil alırken mühüre 5 TL para veriyorduk. Ankaradakiler bilir.
Şimdi edevlet üzerinden sicil kaydı alabiliyoruz
Bir internet aboneliği iptal ettirmeye çalışırken faxs gönder, 1 haftayı geçerse yıllık toptan cüret alırız gibi zorluklar vardı.
Şimdi bu zorluklar kalkacak.
Edevlet güzel bir sistem.