WebKadir adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Taahhüt var ise ödemek zorunda hizmeti alan kişi sonucta sözleşme imzalaniyor
cayma bedeli de aboneliğe bağımlı kılıyor bu hiç adil bir şey değil, bunu da kaldırmaları gerekir diye düşünüyorum