• 22-10-2008, 03:59:53
    #1
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    iki dakika önce baya şiddetli bir deprem oldu.
    inşallah hiçkimseye bişey olmamıştır.
    yalova da çok fena sallandı.
  • 22-10-2008, 04:00:39
    #2
    Üyeliği durduruldu
    tam ben yazıodum kanka Darıca/Gebze'de sallandı.
  • 22-10-2008, 04:19:03
    #3
    2008.10.22 04:00:35 3.6 yalova açiklari (marmara denizi)
    az şiddetli kimseye bişey olmamıştır
  • 22-10-2008, 04:19:50
    #4
    2008.10.22 04:00:35 40.7437 29.1720 8.9 -.- 3.6 -.- YALOVA AÇIKLARI (MARMARA DENIZI)

    Son Depremler

    haberlere baktım da göstermedi daha, ben biraz fazla hissettim galiba.
  • 22-10-2008, 04:20:26
    #5
    Davay davay 🌹
    :S korkutmayın adamı ankaradayım ama ürktüm
  • 22-10-2008, 04:20:34
    #6
    Üyeliği durduruldu
    evet şimdi girmişler saol bilgi için.
  • 22-10-2008, 04:21:56
    #7
    Üyeliği durduruldu
    Nerde deprem olsa Darıca/Gebze sallanıo arkadaş ne biçim adalet bu

    Dark merkez üssüne yakınsa fazla hissedersin benim gibi.Tam ortamızda olmuş.Bu arada deprem olur olmaz yazdın ben kaçmaya çalışıodum ahalyi uyandırmıştım.Geldim yazcam sen yazmışsın
  • 22-10-2008, 04:50:42
    #8
    2008.10.22 04:19:10 40.7752 29.1745 7.8 2.8 -.- -.- YALOVA AÇIKLARI (MARMARA DENIZI)
    2008.10.22 04:00:35 40.7475 29.1740 9.4 -.- 3.6 -.- YALOVA AÇIKLARI (MARMARA DENIZI)

    İki kez ahçı deprem olmuş , bu şiddet de birşey olmaz herhalde,inşallah da olmamıştır
  • 22-10-2008, 04:52:51
    #9
    Üyeliği durduruldu
    Artçıyı biz yakalıyamadık Heralde yazmakla meşgulsük.Zaten bana hep artçı oluo gibi gelmeye başladı