iki dakika önce baya şiddetli bir deprem oldu.
inşallah hiçkimseye bişey olmamıştır.
yalova da çok fena sallandı.
Deprem
10
●1.011
- 22-10-2008, 04:00:39Üyeliği durduruldutam ben yazıodum kanka Darıca/Gebze'de sallandı.
- 22-10-2008, 04:19:502008.10.22 04:00:35 40.7437 29.1720 8.9 -.- 3.6 -.- YALOVA AÇIKLARI (MARMARA DENIZI)
Son Depremler
haberlere baktım da göstermedi daha, ben biraz fazla hissettim galiba. - 22-10-2008, 04:21:56Üyeliği durdurulduNerde deprem olsa Darıca/Gebze sallanıo arkadaş ne biçim adalet bu

Dark merkez üssüne yakınsa fazla hissedersin benim gibi.Tam ortamızda olmuş.Bu arada deprem olur olmaz yazdın ben kaçmaya çalışıodum ahalyi uyandırmıştım.Geldim yazcam sen yazmışsın
- 22-10-2008, 04:52:51Üyeliği durdurulduArtçıyı biz yakalıyamadık
Heralde yazmakla meşgulsük.Zaten bana hep artçı oluo gibi gelmeye başladı

