Konu
Deprem
22-10-2008, 04:21:56
#7
Webdoktorz
Üyeliği durduruldu
Nerde deprem olsa Darıca/Gebze sallanıo arkadaş ne biçim adalet bu
Dark merkez üssüne yakınsa fazla hissedersin benim gibi.Tam ortamızda olmuş.Bu arada deprem olur olmaz yazdın ben kaçmaya çalışıodum ahalyi uyandırmıştım.Geldim yazcam sen yazmışsın