Nerde deprem olsa Darıca/Gebze sallanıo arkadaş ne biçim adalet bu

Dark merkez üssüne yakınsa fazla hissedersin benim gibi.Tam ortamızda olmuş.Bu arada deprem olur olmaz yazdın ben kaçmaya çalışıodum ahalyi uyandırmıştım.Geldim yazcam sen yazmışsın