• 22-10-2008, 10:50:32
    #10
    Eşşekler gibi uyuyodum o saatte duymadım Allah'da duyurmasın 17 Ağustostan sonra fobi oldu deprem korkusu. Geçmiş Olsun.

    Selametle..!
  • 22-10-2008, 10:52:29
    #11
    Dünde Kozan Kadirli Osmaniye civarında 3,6 oldu