• 20-10-2008, 16:45:26
    #1
    KKTC'de 14 ekimden itibaren 3G kullanılabiliniyor.
    kktcell'in yapdıgı bir kampaya var her ay 10 dk bedave görüntülü konuşma. Bunu denedim gayet iyi hız bakımından.

    Ayrıyeten internetede girilebiliniyor. 3G modem almamız gerekiyor bunun fiyat 150 ytl. Daha sonrada kktcell'den 1 aylık internet paketi alıyoruz bunun aylıgıda 70 ytl. Hız max 7mbit olarak söyleniyor. Bir kaç arkadaşım aldı ve onlarda max 700 kb/sn oldugunu söyledi her yerde bu hız aynı degil sanırım.
  • 20-10-2008, 19:15:48
    #2
    merhaba 3g nin görüntülü özellik dışında ne gibi nimetleri var merak ediyorum
  • 20-10-2008, 19:20:41
    #3
    internet özelligi var bana göre en iyi özellik bu heryerden internete girilebilinecek.
  • 20-10-2008, 21:01:45
    #4
    Denedim pek begenmedim görüntüyü
  • 20-10-2008, 21:18:50
    #5
    Platin üye
    hız avantajı var. Sonra rekabet olacak. Türktelekoma mebur kalmayacağız internet için. Çünkü bir iki yıl içinde fiyatlar düşecek. adsl le kapışacak vs vs
  • 20-10-2008, 23:46:32
    #6
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    İlk defa bir teknoloji Kıbrıs'da önce başladı Ben mezun oldum ya bana gıcıkları var, biz cektik o çileleri 0.02 kb/sn ile downloadları biz cektik extendleri, nethouslerı, kktcnet, kktc.superonline...
  • 22-10-2008, 09:51:50
    #7
    Ya zaten bıktırdılar valla 1 aydır 2güne bir mesaj atıyolar 3g ile farkı yaşayın falan diye. Sanane kardeşim ben yaşamak istemiyorum. Umut yaşasın benim yerime o farkı
  • 22-10-2008, 17:38:21
    #8
    An itibari ile bende kullanıyorum. Download hızı 200 ile 300 kb/sn arası değişiyor şu an. ping'ler ise berbat google.com.tr 500 çıkıyor.
  • 22-10-2008, 20:28:47
    #9
    Mike adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    An itibari ile bende kullanıyorum. Download hızı 200 ile 300 kb/sn arası değişiyor şu an. ping'ler ise berbat google.com.tr 500 çıkıyor.
    Latency değerlerinin gprs'den pek farkı yok demek o zaman.GPRS/EDGE'de de 500ms civarı çıkıyor.