Konu
KKTC'de 3G devri
22-10-2008, 09:51:50
#7
Ugursuz
Ya zaten bıktırdılar valla 1 aydır 2güne bir mesaj atıyolar 3g ile farkı yaşayın falan diye. Sanane kardeşim ben yaşamak istemiyorum. Umut yaşasın benim yerime o farkı