KKTC'de 14 ekimden itibaren 3G kullanılabiliniyor.
kktcell'in yapdıgı bir kampaya var her ay 10 dk bedave görüntülü konuşma. Bunu denedim gayet iyi hız bakımından.
Ayrıyeten internetede girilebiliniyor. 3G modem almamız gerekiyor bunun fiyat 150 ytl. Daha sonrada kktcell'den 1 aylık internet paketi alıyoruz bunun aylıgıda 70 ytl. Hız max 7mbit olarak söyleniyor. Bir kaç arkadaşım aldı ve onlarda max 700 kb/sn oldugunu söyledi her yerde bu hız aynı degil sanırım.