• 09-10-2008, 00:54:59
    #1
    ilgilenen olur diye..
    kanal d de kemal kılıçdaroğlu var genç bakış ta
  • 09-10-2008, 01:27:36
    #2
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Evet, şuan izliyorum ben. Güzel konulara değiniyorlar...
  • 09-10-2008, 01:28:30
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Şuan izliyorum büyük bir merakla
  • 09-10-2008, 01:34:41
    #4
    çok sağlam gidiyor yalnız kılıçdaroğlu istanbul un başına gelirse eski başkanlar yandı
  • 09-10-2008, 01:43:43
    #5
    Abi adam gerçekleri çok bariz bir şekilde konuşuyor. Helal olsun valla. Tüm vekiller örnek alsa bari...
  • 09-10-2008, 01:43:56
    #6
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    çok sağlam gidiyor yalnız kılıçdaroğlu istanbul un başına gelirse eski başkanlar yandı

    inş gelemez. çünkü istanbul daha önce büyükşehir belediyesi yönetmemiş insanların eline verilmeyecek kadar büyük bir şehir. Bu yılki bütçesinin 16 milyar ytl olduğunu hatırlatırım buyukluğunu kavramak için.
  • 09-10-2008, 01:45:32
    #7
    valla gürtuna da topbaş da daha önce yapmamış adamlar diye biliyorum yanlışsa düzeltin..

    belki biraz sendeler ilk başlarda ama sağlam bir şekilde idare edecektir diye düşünüyorum..
  • 09-10-2008, 01:49:01
    #8
    SyhByz adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    valla gürtuna da topbaş da daha önce yapmamış adamlar diye biliyorum yanlışsa düzeltin..

    belki biraz sendeler ilk başlarda ama sağlam bir şekilde idare edecektir diye düşünüyorum..
    evet dediğin doğru ancak istanbul büyükşehir belediyesinin arkasında sağlam bir destek lazım. Demem o ki hükümet kesinlikle desteklemeli. Aksi taktirde istanbul için hiç te iyi şeyler söylenemez.(inatlaşmalar vs sadece istanbula zarar verir) umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.
  • 09-10-2008, 01:53:53
    #9
    MoNaRcH adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    evet dediğin doğru ancak istanbul büyükşehir belediyesinin arkasında sağlam bir destek lazım. Demem o ki hükümet kesinlikle desteklemeli. Aksi taktirde istanbul için hiç te iyi şeyler söylenemez.(inatlaşmalar vs sadece istanbula zarar verir) umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.
    hakkında yolsuzluktan suçlama olup bu ülkeye birisi başbakn olabiliyorsa

    Deneyimsiz belediye başkanıda olur

    Yeniliklere açık olmayız.
    Deneyim herşey değildir, geri kafalılık herşey değildir.

    Önemli olan İleriye dönük objektif bakabilmektir.