valla gürtuna da topbaş da daha önce yapmamış adamlar diye biliyorum yanlışsa düzeltin..
belki biraz sendeler ilk başlarda ama sağlam bir şekilde idare edecektir diye düşünüyorum..
evet dediğin doğru ancak istanbul büyükşehir belediyesinin arkasında sağlam bir destek lazım. Demem o ki hükümet kesinlikle desteklemeli. Aksi taktirde istanbul için hiç te iyi şeyler söylenemez.(inatlaşmalar vs sadece istanbula zarar verir) umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.