evet dediğin doğru ancak istanbul büyükşehir belediyesinin arkasında sağlam bir destek lazım. Demem o ki hükümet kesinlikle desteklemeli. Aksi taktirde istanbul için hiç te iyi şeyler söylenemez.(inatlaşmalar vs sadece istanbula zarar verir) umarım demek istediğimi anlatabilmişimdir.
hakkında yolsuzluktan suçlama olup bu ülkeye birisi başbakn olabiliyorsa
Deneyimsiz belediye başkanıda olur
Yeniliklere açık olmayız.
Deneyim herşey değildir, geri kafalılık herşey değildir.
Önemli olan İleriye dönük objektif bakabilmektir.