• 05-10-2008, 23:08:44
    #28
    Üyeliği durduruldu
    Öğrenci kimliğimizle öyle çok girdik, gerçi biz özel bir grup ile giriyoruz; bunun etkisi olabilir.
  • 05-10-2008, 23:18:33
    #29
    evin önünden tüyap'a dolmuşlar geçiyor yani çok rahat gidebilirim ama ne fotoğraf makinam, ne gidecek arkadaşım, ne de biletim var (en önemlisi bu)
  • 05-10-2008, 23:31:21
    #30
    obidergi adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Öğrenciye ücretsiz, kimliğinizi göstermeniz yeterli.
    Bu sene bunu deneyen olursa bilgi versin ta karşıya gidip de kapıdan dönersek kötü olur.
  • 05-10-2008, 23:43:59
    #31
    öğrenci kimliği ile deneyin girebiliyosanız haber verin ona göre topluyayım elemanları
  • 07-10-2008, 13:50:46
    #32
    öğrenci kimliğyle genelde kitap fuarı vs gibi fuarlar ücretsiz oluyor bugün denedim malesef 20ytl bayılıp öyle girdik
  • 07-10-2008, 14:46:40
    #33
    Bana gnctrkcll'den çift kişilik davetiye kazandığıma dair mesaj geldi Çok şanslıyım
  • 07-10-2008, 17:25:53
    #34
    aynen bana da
  • 07-10-2008, 18:00:34
    #35
    bilet kazanıp da (turkcell vs ) bana verebilir mi ?
    2 kişilik bilete ihtiyacım var
  • 07-10-2008, 18:04:36
    #36
    bize 10 a yakın geldi peynir ekmek gibi havada gitti.